loading...
چشمک
سجاد بازدید : 93 شنبه 10 دی 1390 نظرات (2)

گوسفند ها میدانند که چوپان دوستشان دارند اما نمیدانند چوپان دوست صمیمی قصاب است

 

سگی را خون دل دادم که با دلم آشنا گردد ندانستم چو سگ خون می خورد خونخوار می گردد

 

اشتباهی که همه عمر پشیمانم از آن اعتمادی است که بر مردم دنیا کردم

 

کاش همیشه در کودکی می ماندیم تا به جای دلهایمان سر زانو هایمان زحمی می شد

 

هر چه بیشتر انسانها را می شناسم سگ ها را بیشتر ستایش می کنم

 

خنجری از پشت در قلبم فرو رفت پشت سرم را نگاه کردم .. کسی جز تو نبود

 

ای نا رفیق.. به کدامین گناه ناکرده.. تازیانه می زنی بر اعتمادم
زیر پایم را زود خالی کردی . سلام پر مهرت را باور کنم.یا پاشیدن زهر نا مردیت را

 

محبت به نامرد، كردم بسی
محبت نشاید به هر نا كسی
تهی دستی و بی كسی درد نیست
كه دردی چو دیدار نامرد نیست

 

به نامردمان مهر كردم بسی
نچیدم گل مردمی از كسی
بسا كس كه از پا در افتاده بود
سراسر توان را زكف داده بود
به حیلت گری خنجر از پشت زد
بخونم ز نامردی انگشت زد

 این جملات زیبا را دوست عزیزم اسماعیل برام معرفی کرده

                            سخنانی از دکتر شریعتی

من رقص دختران هندي را بيشتر از نماز پدر و مادرم دوست دارم. چون آنها از روي عشق و علاقه مي رقصند ولي پدر و مادرم از روي عادت نماز مي خوانند.

-----------------------------------------------------------

و هر روز او متولد ميشود؛ عاشق مي شود؛ مادر مي شود؛ پير مي شود و ميميرد
... و قرن هاست كه او؛ عشق مي كارد و كينه درو مي كند چرا كه در چين و شيارهاي صورت مردش به جاي گذشت زمان جواني بر باد رفته اش را مي بيند و در قدم هاي لرزان مردش؛ گام هاي شتابزده جواني براي رفتن و درد هاي منقطع قلب مرد؛ سينه اي را به ياد مي اورد كه تهي از دل بوده و پيري مرد رفتن و فقط رفتن را در دل او زنده مي كند...  و اينها همه كينه است كه كاشته مي شود در قلب مالامال از درد... و اين, رنج است

-----------------------------------------------------------

زن عشق مي كارد و كينه درو مي كند... ديه اش نصف ديه توست و مجازات زنايش با تو برابر...  مي تواند تنها يك همسر داشته باشد و تو مختار به داشتن چهار همسرهستي......  براي ازدواجش ــ در هر سني ـ اجازه ولي لازم است و تو هر زماني بخواهي به لطف قانونگذار ميتواني ازدواج كني...  در محبسي به نام بكارت زنداني است و تو...  او كتك مي خورد و تو محاكمه نمي شوي...او مي زايد و تو براي فرزندش نام انتخاب مي كني...او درد مي كشد و تو نگراني كه كودك دختر نباشد...  او بي خوابي مي كشد و تو خواب حوريان بهشتي را مي بيني...  او مادر مي شود و همه جا مي پرسند  نام  پدر
........

-----------------------------------------------------------

اگر تنهاترين تنها شوم باز خدا هست او جانشين همه نداشتنهاست

-----------------------------------------------------------

عاقلانه ازدواج كن تا عاشقانه زندگي كني


-----------------------------------------------------------

آن روز كه همه به دنبال چشم زيبا هستند، تو به دنبال نگاه زيبا باش

-----------------------------------------------------------

هر لحظه حرفي در ما زاده مي‏شود

هر لحظه دردي سر بر مي‏دارد

و هر لحظه نيازي از اعماق مجهول روح پنهان و رنجور ما جوش مي‏كند

اين ها بر سينه مي‏ريزند و راه فراري نمي‏يابند

مگر اين قفس كوچك استخواني گنجايش‏اش چه اندازه است؟
-----------------------------------------------------------

دكتر شريعتي : «كلاس پنجم كه بودم پسر درشت هيكلي در ته كلاس ما مي نشست كه براي من مظهر تمام چيزهاي چندش آور بود ،آن هم به سه دليل ؛ اول آنكه كچل بود، دوم اينكه سيگار مي كشيد و سوم - كه از همه تهوع آور بود- اينكه در آن سن و سال، زن داشت. !... چند سالي گذشت يك روز كه با همسرم از خيابان مي گذشتيم ،آن پسر قوي هيكل ته كلاس را ديدم در حاليكه خودم زن داشتم ،سيگار مي كشيدم و كچل شده بودم

-----------------------------------------------------------
هر كس آنچنان مي ميرد كه زندگي مي كند

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الهه در تاریخ 1348/10/11 و 0:37 دقیقه ارسال شده است

باید تورو پیدا کنم شاید هنوز هم دیر نیست

تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست

با اینکه بی تاب منی بازم منو خط میزنی

باید تورو پیدا کنم تو با خودت هم دشمنی

کی با یه جمله مثل من میتونه آرومت کنه....
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط الهه در تاریخ 1348/10/11 و 17:11 دقیقه ارسال شده است

تو به چه می کوبی؟

من خودم پنجره ام..

که شده رو به تو باز

تا بیایی به برم!



مشت بر شیشه ی تارم زده ای؟

شیشه اش قلب من است،شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
ارتباط خصوصی با مدیر سایت e313_DSC00333.jpg این وبلاگ وبلاگی است با مضامین عاشقانه... شما عزیزان اگر مطالب عاشقانه یا دل نوشته هایی دارید که تمایل دارید در وبلاگ بنده ثبت بشه با عضویت در فروم وبلاگ یا ثبت اون در قسمت نظرات مطالب خودتونو با اسم خودتون در این وبلاگ به ثبت برسونید با تشکر مدیر وبلاگ ,,,,,,,,سجاد صفری
آپلود عکس
مازیار فلاحی

لحظه ها

آرشیو کد آهنگ

دانلود همین آهنگ

.



.


IS



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

/hr>
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • جملات عاشقانه تصادفی

    این سخن بشنو از پیر جوانمرد که به چشمانت بیاموز که هرکس ارزش دیدن ندارد

    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 3,334
  • کدهای اختصاصی